19.03.2017

Powitanie

Witam wszystkich na moim nowym blogu! Wreszcie. Bardzo długo pracowałam nad fabułą tej historii, bo aż od 2015 roku i cieszę się, że w końcu mogę się nią podzielić. Nadal pewnie nie jest idealnie, ale przecież ile można robić poprawki?!
Chambermaid, jak sama nazwa wskazuje, opowiadać będzie historię pewnej pokojówki. Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej, to zajrzyjcie w zakładkę Opis. Znajdziecie tam streszczenie opowiadania i parę innych szczegółów.
Opowiadanie miałam zacząć od prologu, ale ostatnio cały czas go zmieniałam, więc zdenerwowałam się i ostatecznie z niego zrezygnowałam xD Tak więc zaczniemy od razu z grubej rury, od rozdziału pierwszego ;)
Mam nadzieję, że historia wam się spodoba! Liczę na opinie, zarówno pozytywne jak i negatywne. Jestem amatorem i przyjmę wszelkie rady :) No i mam nadzieję, że to będzie pierwsze w mojej „karierze” opowiadanie, które doprowadzę do końca. To takie moje małe postanowienie na 2017 rok.
Jeżeli jesteście zainteresowani historią, dodawajcie blog do obserwowanych! Pierwszy rozdział pojawi się jeszcze w tym miesiącu :)
Do zobaczenia! :*

1 komentarz:

  1. Do obserwowanych pewnie nie dodam, bo ja nigdy nie korzystam z tej funkcji. Nie czytam rozdziałów zaraz po dodaniu, ale gdy mam czas i ochotę. Wtedy wpadam na ulubione i czytuję ile zdołam, dopóki mnie nie zmęczy, nie znudzi, nie wezwą inne obowiązki. Tak więc jeśli po 2-3 rozdziałach mi się spodoba, to zostanę na dłużej i nawet jeśli dłuższy czas będę nieobecny to w końcu się pojawię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)